Dåligt uppdaterat - eller?

Ett stort hål i bullerplanket vid Prixkorsningen - eller ska man numera säga Prixrondellen. En del sektion i kaffeved. Hann inte göra bedömningen om det kunde vara kommunen själv som haft anledning att köra fram med grävskopa eller om någon trafikant kört igenom. I såfall måtte det ha varit ett stort fordon med riktigt rejäl fart.

En kilometer senare - strax innan Haparandarondellen - stod en liten vit bil modell äldre rätt snyggt parkerad rejält långt ned i diket.

idag får jag skälla på våra lokala nättidningar - ingen uppdatering om dessa händelser som kan stilla min nyfikenhet.

I alla fall har jag just kollat papperscontainern här ute - nästan tom. Det kommer jag att förändra rätt snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback