Grattis Piteå!

Till en tredje plats när det gäller att ha en bra och informativ hemsida. Fast smaken är som baken...
Jag haft anledning att gå in på deras sida - inte vet jag om den är SÅ märkvärdig.

Vi i Luleå kom väldigt risigt till - vi som ju  som residenskommun borde har de största möjligheterna.

Fast jag kan ju undra om det är några datanissar som sitter och bedömer. Det borde ju vara en panel av oss vanliga som i vardagen försöker använda våra repektive kommuners hemsida.

Och visst kan jag tycka att det är rätt påvert på en del kommunala hemsidor!

Jag är i alla fall väldigt nöjd med att kunna söka min resa med bussen!

Nu är snart min varma macka färdig - så jag slutar för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback