Här sitter jag ensam..

allena - med barnbarnen. Inte hinner jag tänka många politiska tankar. Men det är väl ganska skönt det också.

Luleå hockey leder med 1-0 - så det ser väl bra ut.

Kuriren är den enda tidning jag lyckats hitta bland favoriterna - där finns inte heller några favoritbloggar - inte ens morsans blogg finns på denna dator. Undra på att jag känner mig isolerad.

Men som vanligt tror jag felet finns mellan skärmen och stolen - jag vet ju att Jens ofta är ut på nättidningarna.

Har i alla fall - trots isoleringen - hört om en gruppledare i landstinget som väntar barn. Jag avslöjar inget annat än att det är en mina absoluta gruppledar favoriter -  och att personen i fråga faktiskt är gravid själv. Grattis!

Vi får se om det hinns med något skrivande i morgon - ska försöka jobba förmiddagen - och sen är det bad för hela slanten.

Lördag är det Leos lekland - men det blir väl något att referera till er. Jag har haft en spanare på plats som meddelat att det är sköna soffor för föräldrar/far- och morföräldrar så jag har blivit uppmanad att ta en bok med.

Efter att ha lästa på deras hemsida så förstår jag att det är lugnande medel som gäller också - och öronproppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback