Jag - en terrorist!

Lika bra att erkänna - skulle väl ha gjort det redan i går. Men faktum var att när jag packat in sonen och barnbarnen i bilen och körde från Kallax så ringde telefonen. Privatnummer - spännande! Inga journalister som ringer under högmässotid.

Och en kvittrande röst förkunnade att det var från Luftfartsverket. Damen ifråga ville bara meddela att jag kunde återfå min handväska i säkerhetskontrollen på flygplatsen.

Så hade den stått där kvarlämnad vid fikabordet. En svart sprängfylld sak. Kan undra om det var säkerhetsvakten själv som närmat sig den eller om den var någon snäll och vänlig allmänhet.

Skickade in sonen att hämta den och han var tydligen betrodd. Och allt var kvar i den!

Tack snälla ni som tog hand om "bomben" oavsett vem du nu var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback