Knut - var det nog!

Visst var det Eva Rydberg - Jag har glömt vad du hette var det Knut. Spelar roll - men till nye Egon är jag lite kluven. Inte långt ifrån plåtkänning när jag passerade kulturhusrondellen på väg från klippet. Hallucination - eller var han verkligen lila - is-Egon?

Yes, efter en stund blev han gul.

Nja, jag vet inte - nog var Du snyggare naturell!

Nu har jag dessvärre gått på tomgång mest hela eftermiddagen - inte gjort mången hög glad alls. Fast jag är ju nästan i mål.

Så nu ska jag dra hemöver och se om det finns något att ta tag i där. Lite handlingar att läsa inför Brandskadenämndens sammanträde i Stockholm. Tänk ni - här jag jag suttit minst en mandatperiod - om inte två - och nu i grevens absolut sista skälvande minut av mandatperioden så ska jag få sammanträda. Det absolut första och förmodligen då det enda. Den 11 januari på Hornsgatan 2 i Stockholm. Plan 7 tror jag det var.

Kommentarer
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Ja visst var det den närsynte bofinken Knut som drabbades enligt Eva Rydberg när tv plötsligt skulle ut i naturen.

2007-01-03 @ 16:48:12
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback