Otydlig - inte mitt signum?

Otydlig brukar väl inte vara mitt signum - snarare för mycket tvärtom - men nu har jag fått kompletterande frågor på både det ena och det andra.

Pappa mår bra efter läkarbesöket. Jag har skojat och sagt att det är precis med honom som med dockorna i tomteverkstaden. Stämplad godkänd på rumpan!

Sen aviserade jag bloggstopp några dagar - men inte varför. Jag åker på personalträff i morgon. I Södertälje. Eftersom jag bara har kvar tjänst med 40% lön så blir det inte så ofta. Två dagar  tar liksom hela den officiella veckoarbetstiden. Med råge. Utan att lägga till restiden. Men nu har jag bestämt mig för att detta är årets överläggning. Ska bli kul att träffa partiledare, partisekreterare och mest av allt mina kollegor. Nu är jag ålderspresident i alla måtton tror jag?

Trettio är blir det den 16 februari. Fast jag tjuvstartade och var ute i lokalavdelningarna redan i januari 1977.
Hör jag inte av mig förr så blir det sen fredagkväll! Kanske med lite foton! Kameran är med - frågan är om jag kommer ihåg den?

Kommentarer
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:48:58
Postat av: camilla

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

2010-10-25 @ 23:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback