Presskonferens, akt II

Presskonferens klockan 11.30. Det är såna här gånger vi från oppositionen verkligen saknar ett rum att dra oss tillbaka till. För att pilla in oss på en dator för att kolla mailen och för att i lugn och ro kanske ringa några samtal.

Nu blir det istället rus till expen och tillbak. Mycket dyrbara minuter till ingen nytta.

Nåväl - vi har några som var tillbak på plats i alla fall. Erika, Mattias, Börje och jag. Och så Karl P förstås.

"Bara" NSD och NK, Sandor Berglund och Anders Köjs. Annars brukar radion också vara en trogen deltagare.

Det var i stort bara spritärendena som intresserade - och vi var klara strax före tolv.


Nu har jag skrivit av mig för denna gång. Kommusntyrelsen tar vi senare och då säger jag bara Cykelpump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback