Sprickan i partiet!

Bortsett från att jag kallades Supernanny och att ledarsidan i Kuriren avslöjade den "svåra och avgrundsdjupa sprickan" i partiet vad avser Fritz Olssons husen så var det inte särskilt mycket i tidningarna i övrigt. Förutom det jag skrev om i förra inlägget.


Tårttransporten gick alldeles utmärkt - välplogad väg ändå upp till tippen. Och Gubbsen var i gång och tårtan lämnades.


Och nu Camilla har jag lagt länk till dig - vilket jag trodde jag gjort långt tidigare - och det har jag nog gjort också - eller försökt. Jag förstår vilket fel jag gjorde då - och det är alltid något.

Lite trött känner jag mig idag - och för att inte riskera festen i kväll ska jag snart ta mitt pick och pack och dra. Lite ärenden på stan - både av den privata naturen och andra - sen får det bli lite middagsvila.

Jag tror trötteheten beror på lite "ångest" över att "gratisdagarna" nu nalkas sitt slut. De dagar då jag skulle hinna ikapp allt - riktigt så har det förstås inte blivit. Det som harmar mig mest just nu är att jag har ett antal bra böcker som jag borde hinna med.

Ett litet bildspel på
Norrbottens Kurirens nättidning rekommenderas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback