Yes!

Jag gjorde det. Fyrtio längder. 1000 meter. 1 kilometer. Yes, yes, yes! Om jag inte blir det minsta trött (bara less), inte andfådd, inte tappar tempo mot slutet (vilket i och för sig inte är särskilt högt). Kan man då tro att jag har hyfsad kondis?

Lite dåligt samvet - mycket föresten - att jag inte kommit i gång med morgonträningen. Och så blir det ju lite prestigetänk när jag hör att Lööwet tränar skidor för att klå mig med hästlängder i Kretsloppet. Och eftersom jag vann den fina cykeln förra året + lite annat så måste jag ju runt om jag så ska krypa.

Men det är märkligt med simning - jag blir så ini norden hungrig. Det måtte vara sant att "sjön suger". Efter all annan träning måste det gå timmar innan jag kan äta. Men efter några längder i bassängen så gräver det rent i magen.

I morgon ska jag börja mitt "små-barns-föräldraliv". Ska jobba till halv tre - sen ska jag åka och hämta Sara och Lisa på skolan. Så får vi se vad vi hittar på för tokigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback