Är livet långt eller kort?

Tankar bara kommer och far. Styra dom särskilt mycket funkar inte. Annat än med mycket mental träning. Varje gång jag såg mitt nylle i badrumsspegeln bara kom tanken - är livet långt eller kort!

Natten blev i alla fall alldeles för kort för mig. Sensmoralen är att inte ringa uppdämt telefonsamtal klockan 21.00 på kvällen. Särskilt inte som mottagaren av samtalet hade en nattjobbande man. klockan blev midnatt och faktiskt tjugo i sex innan jag vaknade till i morse.

Men trevligt var det och förstås löste vi det mesta av värdsliga problem!

Idag blir i alla fall dagen - arbetsdagen - alldeles för kort. För klockan 15.15 ska jag lämna in min bil på service.

Bråda arbetsdagar blir det för alla som är involverade i Luleåkalaset. Inkluderande kommunens alkoholhandläggare
Håkan Auland.

Bra grepp att gå ut i förväg och berätta vad som gäller. Rätten och packen Eder därefter - annars ryker tillståndet. Tydligt och bra!


Morgonen är också kort - nu är klockan över sju. Har ett problem jag måste ta itu med. Är så ini bengen stel i kroppen på morgonkvisten att allt går i ultra rapid. Är det någon som kan rekommendera någon sjukgymnast som är bra på muskelkrämpor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback