Bye, bye Folkpartiet?

Trodde ni inte kompisar. Men nu är en ny karriär i antågande. Inga gamla unkna partiexpeditioner av vilken ideologi de än nu "doftar" går väl upp mot att få anställning på FINA RUM!!

I morgon är det provtjänstgöring - kom gärna och hälsa på nere i Strandgallerian!

Skämt åsido - så är det faktiskt sant.

"Kris i Kapernaum" (undrar om Pelle Holm kirrar det?).

Världens bästa svärdotter Lotta ringde 22.00 ca: "ligger du och sover på soffan? Yes!" Och så var det krisen i Kapernaum - ingen kan jobba i morgon. Sjuka, semester och allt med det tredje!

Jag har sagt tidigare att de måste lära upp mig lite grann så jag kan komma och rycka in när det vill gå och äta eller "göra sig av med ätandet".

Nu blir det snabbintroduktion på en kvart - men hade jag skrivit platsannons så hade jag ju kunnat ståta med min kioskvana sen 50 och 70 talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback