Grattis Kerstin!

Idag grattar vi alla som heter Kerstin. De har nämligen namnsdag i dag. Tillsammans med Kristina.

Och då blir det genast så många som jag känner att det är svårt att räkna upp utan att glömma någon.

Men jag kom plötsligt på att jag faktiskt har TVÅ kusiner som heter Kerstin. Förutom "kusin Kerstin" isi Bärigårn har jag en kusin Kerstin uppe i Koskullskulle,

Eftersom jag tog ett kor av kusin Kerstin i söndags så vill jag gärna se hur det blev.

46461-464

Anders till vänster är son till kusin Kerstin. Trädet ni ser i bakgrunden har ni nog sett på foto tidigare. Då som ett äppelträd i full blom.

Nu är det propptjockt med små äppelkartar. Blir faktiskt ätbara äpplen så småningom och kanongott äppelmos.


17 gradet klockan 7. Ser ut att bli en semesterdag i dag också. Fast jag ska faktiskt in på jobbet i en dryg timma idag. Ska skjutsa mor till frisörskan och under tiden ska jag göra några korta små årenden på jobbet. 09.30 - 11.00 om någon behöver påskrift på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback