Hälsan tiger still

Hälsan tiger still sägs det ju. Det är väl därför listan på inrapportringar till polisen inte är så lång. Kurirens lilla notis.

Två funderationer om denna lilla notis. Står det verkligen "skoterfest"? Mitt i sommaren? Jag allt är väl möjligt!

Fem gripna för ringa nrkotikabrott lät mycket. Men det slår mig samtidigt att min bild är att det varit lite "narkotikanotiser" de låt mig säga senaste halvåret.

Måhända är det bara en yrvaken reflektion som inte stämmer med verkligheten. Jag får väl fråga polis Mona som jag träffar om några timmar.

Nu ska jag bunta på mig kläder - knappa elva grader och spöregn - nästan.

Jag åker direkt till Västbacken för att vara på ett litet minikalas för Sara. Som annars passar på att fylla 10 när de är på semester.

Men sent i kväll kan det bli lite bilder från Pajala marknad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nog läste du rätt...
http://www.pitea-tidningen.se/artikel.aspx?artid=70846&arkiv=False&city=3

2007-07-08 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback