Kall morgon

Var på väg att skriva "godmorgon" men eftersom jag just skrivit ett inlägg som just handlar om att vara trovärdig i sina budskap så ändrade jag mig genast. Det drog riktigt kallt när jag stack ut handen och hämtade tidningarna.

Nu fick jag just samtal från Jens som befann sig 16 mil från Nice om som beskrev någon äcklig tunnel han passerat i natt. Genom ett känt - eller okänt för olyckor - pass vars namn jag inte orkar tänka på hur det stavas.

Annars fick jag för mig att jag måste svara på "angreppet" från NSD:s kultur sida igår. Flera har i mail funderat om jag inte sett det eftersom jag inte kommenterat det.

Så här kommer mitt svar:

    
Och nu måste jag rappa på och klä mig för att skjutsa far till vårdcentralen. Annars hinner hann väl sätta sig på cykeln.  

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Vilken härlig pappa du har!

2007-07-10 @ 11:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback