Namnsdagsgrattis

Idag gratulerar jag alla som heter Johanna och sänder en särskild tanke till min numera händangångna svärmor som hette Elma med tillnamnet Johanna. Ett namn som hon inte alls gillade och tyckte synd om att söta bebisar som som "drabbades" av namnet.

Och då vet jag nästan säkert att det är i dag som Jens och Lotta har 12-årig bröllopsdag.

Och de här klänningarna som visades upp i
Kvikkjokk i helgen skulle minsann ha dugt på vilket bröllop som helst. Annika har ju figur som vilken toppmodell som helst - och bär verkligen upp kreationerna. Kolla in blomklänningen!

Denna morgon är annars vädret synbarligt riktigt sommarfagert men jag som kikade bakom kulisserna tidigt i morse vet att det bara var 14 grader.

Fast nu har det pillat iväg till 18 - så tänkt innetjänst får bli någon form av utetjänst i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback