Soppa på en spik

Ja, att koka soppa på en spik skulle förefalla som rena avancerade antalet ingredienser jämfört med detta.

Men alltså ursäkta - läs - om hur Silvia fnittrar med mera. Hur kan man överhuvudtaget dikta ihop sånt här trams. Vem bryr sig om kungen har värsta platta magen?

Fast själv borde jag vara riktigt nöjd idag. För det första har jag hört av semesterfirarna. 9 timmar på Disneyland i Paris - och inte någon riktig höjdare. För populära åkmaskiner handlade det om att boka tid för att köa. Det vill säga du kunde köpa biljett vid lunch få veta att du kunde få köa 30-60 miniuter en angiven tid på kvällkvisten.

Roligare hade nog flickorna haft - fast jag tror de är något bortskämda.

För övrigt gratulerar jag Sara på namnsdagen, Jens och Lotta på 12 årig bröllopsdag (fast det kan vara 21 också) och i morgon fyller Sara 10.

Och apropå 10 så har jag snart hunnit ikapp. Blommorna har satts om idag - det ska ske vecka 10 - så jag är på god väg att hinna ikapp. Vad har vi nu - vecka ?

Så tar jag fram NSD och där kör de i dag med VECKA XX och NR XX. Nej, jag skojar inte - ska kolla om nättidningen ser lika ut. Nä, bara pappersvarianten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback