Tack och farväl Git och Alice

Han hade nog bestämt sig, Vår Herre, att han ville ha lite mer av glitter och glamour. Det kanske var så att Git förgyllde där uppe så han ville ha mer och då blev det Alice också.

Tänk nog var det väl slumpen att två så färgstarka personligheter lämnade in så nära i tiden.

Och tänk som mycket de retat och roat.

Jag säger tack och farväl - och fortsätt förgyll tillvaron för dem där uppe.


Som ni förstår har det fixat sig med telefonen. Dock har jag inte hunnit läa några nättidningar så jag är lyckligt ovetande om det är något att bli förb-d åt.


Dra lite på mun kan jag göra även i dag åt Motormännens "röda kors" kampanj. Både i går och idag har det varit inslag där Motormännen varit ute och skulle plocka in korsen - men Vägverket har hunnit före. Och så slår det varann med sandspaden - Vägverket och Motormännen.


Det framgick av inslaget i kväll att Motormännen inte haft tillstånd att sätta upp dem heller. Så det får nog vara glad att de fått stå kvar så länge.


Nu ska här sovas ett par timmar - sol och bad kräver sin kvinna. Måhända blir det lite präntade senare i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback