Tippen brinner

Jag är obildbar. Åtminstone vad avser att fotografera. Här har jag varit på tippen och en riktig storbrand hade brutit ut. Vinden låg på bra så från en liten låga till ett flammande eldhav hade det gått på nolltid.

Förstärkning på väg från Boden - fast när vi åkte tyckte jag elden verkade under kontroll.

Men så klart missade jag att foto. Fullt upp med prata med "farbrorn" om var saker och ting skulle.

Kändes tryggt att stå på rampen med en god nedförslutning framför oss. Mern gammel Volvon var på sitt mest strålande humör.

Dock insåg jag vid hemkomsten att vissa olagligheter typ avsaknad av blinkers fanns där nog.

Nu är goda råd dyra - i vilken ordning göra saker så att det sker mest rationellt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback