Vardan kryper närmare

Inser att det bara är en vecka kvar nu - och nu när jag verkligen bestämt mig att njuta så inser jag att ett och annat måste göras i veckan.

Men det verkar som om jag även denna dag bara ska finnas till och gotta mig i solen.

När jag ser vädret och läser om Skåne som hade regn och storm i går, ska få torrt idag men mer regn i morgon så inser jag att det gäller att fånga ögonblicket.

Fångade ögonblicket gjorde jag i går - här kommer ett foto från middagen.

46461-463

Den ägde rum i "kuvösen" hemma hos mor och far. Det för mina tankar till något jag hade antecknat på en lapp som jag hittade nu när jag städade.

"Inte kasta pil i kuvös" - ett uttalande av en fd landstingspolitiker. Någon annan som hört uttrycket tidigare. Är det kanske en landstingsvariant av stenen och glashuset?

Nu ska jag i alla fall dra till mor och far med Kuriren - och ta en koll så inte Igge fastnat i nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback