Fundering?

Varför har alla människor i alla tider varit så måna att avporträttera sig själva?

Och varför finns det religioner som inte vill avbilda sig själva? För visst är det så - inte bara han profeten som inte får avbildas.

Vad är rätt och vad är fel?

Själv har jag hittat min lösning.

Själv har jag en hela byrålåda med kort - och negativ. Fram till 40 sa jag alltid att när jag blev pensionär skulle jag sortera upp allt inklusive negativen i fina album och pärmar.

Men nu vet jag att jag ska göra roligare saker de sista centrimetrarna av liveta måttband!

Så välbekomme, arvingarna!

Blir lite stressig såna här lediga dagar - som ska räcka till allt. Men nu coolar jag ned med en promenad - och måhända räddar någon millimeter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback