"Goa" grader idag också

Ambitionen större än vad tiden medger på morgonen. Började skriva om några ärenden från gårdagens sammanträden - men insåg att det skulle ta för lång tid. Ibland tar skrivandet tid och då är det lika bra att låta bli. Bloggskrivande får inte ta tid - det ska bara rinna till fortare än fingrarna kan skriva. Annars får det vara...Lätt att leva .. annars får det vara. Visst sjunger någon så!

Så jag lägger bara ut ett grattis till alla Bossar som har namnsdag idag. Ingen glömd men särskilt nämnd morbror Sture i Bollnäs med tillnamnet Bo. Som jag ringde i går kväll - men glömde gratta.

Här kommer orkidéer om än bara på nätet. För det är inte så bara - jag har lyckats få den att blomma om - trots att jag inte hann med att klippa ned den enligt konstens alla regler.

46461-300

46461-301

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback