Natten har tusen ögon

Och nu håller jag på att vänja mig vid att vara uppe lite längre.

Tack Nisse och Ylva för era kommentarer. För en gång skull (hi, hi) gör  Nisse också rätt reflektion (om Sten) och Ylvas österländska syn på att tiden kommer - inte lämnar oss - är så härlig! Den har jag anammat för många år sen. Det är väl därför jag blir mer och mer tillfreds med livet.

Det blir så mycket lättare att leva då.

Jag hade tänkt skriva något klokt när jag nu öppnade bloggen - men det har jag glömt medan fingrarna dansat över tangenterna.

Nu ska jag vila och möta en helt ny dag - med nya möjligheter och nya utmaningar!

Kommentarer
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Ja rätt reflektion blir det väl alltid när det skrivna kommer spontant och från hjärtat. Jag hyser ännu mycket stor respekt för hur jag upplevde Sten och hur välkommen jag kände mej redan vid det första och riktiga mötet med denna man. Jag hade träffat honom några dagar tidigare vid valstugan så gick det till när jag blev aktiv i Sveriges bästa parti med Luleå kommun och även Sveriges bästa gruppledare som du Ylva är men blev det några år senare.

2007-06-27 @ 18:51:08
Postat av: Ylva

Tack, Nisse. Även för en "härdad" typ som jag känns det bra med dina vänliga ord.

2007-06-27 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback