Panikveckan

jag missar det varje år - att denna vecka stjäls det en dag - fredagen. Blev varse det när jag åkte förbi Kvantum. Och tack gode bara för att posta ett brev.

Hur mycket folk som helst.

Särskilt mycket mat behöver jag ju inte - eftersom jag blir borta hela midsommar. Men det är ett och annat som ska fixas innan ändå.

Men nästa år - då ska jag komma ihåg att planera i förväg. Nu ska jag dessutom hinna avverka "svarta listan" - det som skulle göras i jobb och politik innan semstern. Första semesterveckan brukar det bli lite så med att hålla sig borta från jobbet just för att det finns kvar grejor. Men i år skulle de ju inte bli så!

Den som lever få se - nu ska jag ialla fall packa iväg mig till invigningen av sommarbiennalen. Kusin Kerstin ska hänga med - hon har tydligen varit med och broderat några band till biennalen. Mer fakta om det vet jag inte.

Men om möjligt ska vi förstås fota dessa band och broderier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback