Suck - vad gör jag för fel?

Nu är jag hemmvid - i Sunderbyn. Efter en turbulent morgon när det vid framkomsten till stan och Statoil visade sig att jag hade plånbok och glasögon hemma.

Och inte en enda lös liten krona, sedel eller kort i handväskan heller.

Så det blev ingen macka till sektledaren. Utan bara massor av pepparkakor.

Väl hemma räkar naturligtvis ögonen falla på blommor som slokar - och allt som ligger och "slokar" på stolar, golv och bord.

Räddade blommorna - men sen kniper jag igenom ögonen  till jag plockat ihop kläderna för kvällens aktiviteteter på Ormberget.

Med detta sagt så blev det ändå ingen "onödig" resa till Sunderbyn på grund av glömska och slarv. Nu ska jag beträda vägen tillbaka till stan.

46461-342

Suck! jag är nog den enda som lyckats framställa sektledaren som otydlig. Alltså detta är Alf Sundström från Arjeplog. För dagen vikarierande kommunalråd istället för Bengt-Urban som ägnar sig åt möte med "vattenkraftsutbyggnadskommunerna".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback