Sur - STÖRTSUR - på bloggar

Jag gillar Stefan Tornberg och hans blogg. Men jag blir så in i ............................................

Ni vet säkert vad jag menar. Inte nog med att man uppmanas att "skriv efter mig" en massa fjantiga boktäver och siffror. För att tala om att jag inte är spam.

Det är väl okej - men sen frågar "idioten" efter "googlekonto" och talar välvilligt om att jag också kan använda Bloggerkonto.

Jag vet inte vad något av dem är. Förvisso har jag en gång skaffat Googlekonto - tror jag det var. För att gratulera David Svenn till förlovningen. Men den inloggningen misslyckades också - eller så är jag spam på "rikt".

Grattis i alla fall David även om det är så länge sen att du snart firar guldbröllop.

Och Stefan - du måste berätta vad Fredrik R sa som Fredrik L applåderade åt?

Och så vill jag veta vad Cassiatore är - om jag gissar rätt gillar jag det också. Kram Stefan!


Kommentarer
Postat av: Stefan Tornberg

Nja, Fredriks applåd var nog mer reflexmässig (vi delar bänk) än något tecken på ökande insikt.
När det gäller Cassiatore är det bara att säga "Kyllä".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback