Anlänt i reservdelsskick

Har anlänt till jobbet - i "reservdelsskick". Lätt på foten i promenadskor och bara kavaj - ingen vinterkappa. Skärpet i handen. Och när jag kommer in säger AG att jag har jumpern avig. Tur i alla fall att jag inte åkte direkt till sammanträde med den aviga.

Tänka så sena tidningar kan ställa morgon upp och ned?

En dam -
en häxa - från vidderna tycker att det borde finnas en häxa i var mans liv. Men det är långt ifrån alla män som klarar det - testa med innehållet i  "Släpp fram häxan inom Dig" som jag skrev om i onsdags?

Nystartsjobb är inte lösningen tycker ledaren i NSD. Förstår att partitaktier s är oroade för framgången med denna åtgärd.

Förmiddagen ska ägnas åt att "städa" i kommunala lådan. Det ligger en några outredda frågor på lut. Valberedning med Studieförbundet Vuxenskolan klockan 15.00.

Har ambitionen att vara helledig från politik i helgen och det kräver sin organisation och planering. Mest mentalt!


Några som vill hänga med och gå Livsloppet på lördag?


Kommentarer
Postat av: Gerd

Du får sällskap av Els o mig/Gerd inför Livsloppet.Vi får också delge "lite skvaller",utöver politik.Vi syns kl 12.00 vid Kyrkans Hus.Yes!

2007-03-30 @ 16:50:11
Postat av: Ylva

Då ses vi där och hoppas att fler folkpartister dyker upp.//Ylva

2007-03-30 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback