Fragment av verkligheten

idag har jag inte ens stannat upp för lunch och klockan är ett så nu är det försent. "Äta äpplen doktorn sagt det är hälsosamt och gott" så det har jag gjort medan jag rett ut underlaget för valberedningen åt Marja-Liisa. Inte lätt att förstå alla mina noter med kursiv stil och inte kursiv stil. Hon tog tillfället i akt eftersom hon var in och justerade ett protokoll. Telefonmöte på söndagkväll.

En guldmedalj till till Kalla har skymtat förbi. Kontakterna har varit från Korpilombolo till Lund på förmiddagen. Ett långt samtal med Ulla.

Bil o traktor byter namn -
Kuriren - men spelar det någon roll egentligen. För visst är det Volvo de menar?

Och extra polisstyrelse den 3 april - fast den dagen är förstås inbokad redan för annat. Tur jag bara är ersättare. Jag har ju hotat att delta som arvodeslös ersättare - men den korta framförhållningen spelar mig inte i händerna.

Den dagen är det Luleå/Bodendagen - har varit rätt intressant så den vill jag inte missa.


Och här haglar det annars anmälningar och avanmälningar och ändringar inför årsmötet nästa lördag. Nu ropar AG på viss assistans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback