"Guvet" var jag ska börja!

Tjugo över åtta. Har hunnit förbi till Bostadrättsföreningen Tigerns årsmöte - där var de just framme vid smörgåstårtan. Vilken jag trots truganden lyckades undvika. En måste tänka på - om inte procenten - så i alla fall poången - viktväktar sådana.

Och inte nog med att fullmäktige sjöng för mig på min födelsedag. Hör stod en helt underbar bukett blommor från Karin och Sofie. Jag blir nästan arg - vad ni skämmer bort mig.

Men nu ska jag dra hemåt. Eftersom Yvonne Stålnacke verkligen lyckades få proppen av gå för mig idag på fullmäktige så vet jag inte hur mycket jag orkar dra ikväll - men lite kan det väl bli.

Fast som Johan sa - Yvonne är nog med i en reklamfilm. Efter hennes framträdande kommer en jingel där det står: Det här var lågt - lika lågt som glocalnet.  Och ska sanningen fram så var det något av de lägsta jag varit med om i kommunfullmäktigesammanhang!

Mer sen om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback