Har jag inga kompisar?

Det blir en kärv morgon - har sovit till klockan fem och fortfarande inga tidningar. Och AG är på invägning så 8 är deadline.

Somnade ridigt i går - redan vid nio-tiden. Rena paltsvimmen efter en urladdning mot riksorganisationen. (Nä, inget med politisk sprängkraft bara en vanlig liten administrativ problemunge men nog så energitärande).

Och inga mail efter 19.35. Har jag inga kompisar jag? Telefonen störde inte heller min sömn. Vännen BH i Boden verkar dock vara en riktigt nattupp - mail 00.38. Tack för tipset  - fast jag har ingen aning om vad hon kan fylla. Men en gardering när det gäller kvinnor är alltid att gissa på 17.

Och inga kommentarer på bloggen heller.

Fast jag har en enveten kompis här utanför. En liten pippi som kvittrar intensivt och oavbrutet. Det var ju för några veckor sen jag hörde fågelkvittret för första gången - sen har det nog varit tyst. Får ta det som ett gott tecken om en ljuvlig vårdag - både fysikt och psykiskt.

Nu kommer de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback