Härligt blöt afton!

Vilken kväll vi hade i går - på Holiday Spa. Thomas du ska veta att vi nog var i samma hus som du bor - fast vi gick liksom in från baksidan bland byggställningarna. Du kan väl kolla från din balkong - om jag är rätt ute. Men lokaliseringen skedde före det blöta i poolen och det blöta i glasen så så fel borde jag inte ha.

Inte ofta jag gått på fest och börjat med att slita av kläderna. Mysiga, stora, vita badrockar (ni ska få se på bild) och så lie smått och gott i matväg. Allt från härliga små grillade kycklingklubbor till romtrekanter och tunnbrödsnittar med smarrigt innehåll.

Och så började modiga Gerd med ansiktsmask och hårinpackning - och då gick proppen ur. Alla bokade vi och beställde av Elina. Massage och plockade och färgade ögonbryn. Hoppas jag har Elina på bild. Vi testar och ser om det finns några foton jag vågar lägga ut.

Börjar med lite påklätt - sista kortet innan hemgång - Gunnel Boman (Hedman, Helin - det du "Gunell")

46461-215


Fast roligare hade varit när vi hjälpte dig på med baddräkten!

46461-218


Gissa vem som döljer sig under dessa alger?

46461-209

Och lampan är av samma design som de i Kulturens Hus. Elina har en modell mindre än där - men Kulturens Hus var steget efter med beställningen.

Och så slutar jag med två badnymfer - det var för roligt för att jag skulle komma i håg kameran allt för ofta.

46461-220

Bilden nedan är också svaret på¨vem som döljer sig bakom masken på bild nr 2.
46461-219

Och inte ska vi väl behöva vänta till någon fyller pensionär för att göra om det här?


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jadu, "Gunell" - det blev omedvetet fel. "Boman" verkar för evigt sammankopplat med dig.

2007-03-10 @ 10:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback