Nu ska jag fuska, fuska, fuska!

Ska inte alls fara och göra min tredje simning den här veckan. Helt plötsligt tog det bara emot. Riktigt emot. Känns rikigt härligt trotsigt att inte göra DET utan att ens försöka hitta på några ursäkter. Det finns nämligen inga - det handlar isåfall bara att ljuga för mig själv. Och så pass ärlig är jag att det gör jag inte.

Annars verkar det inte mycket att kommentera. Brukar inte vara in så ofta på Fredrik Lundhs blogg (brukar ägna mig åt hans blogg med Wilda - den innehåller väsentligt mer substans).

Han göra sig lustig över att Leijonborg firat 10 år som partiledare. Och tycker att det borde räcka för folkpartisterna. Allt annat är egentortyr, hävdar Lundh.

Ja utgår från att han skrev det innan han läst om undersökningen där Mona Sahlin bara har stöd av 56% av s-väljarna.

Om Lars har stöd av 76% av de egna väljarna efter 10 år - och det är egentortyr att fortsätta med honom. Då undrar jag vad det är att nyvälja en partiledare som på sin "smekmånad" - när hon väljs - bara har stöd av 56% av de egna?

Egentortyr kan väl bara vara förnamnet för det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback