Nya gardet - delar av

Det tog lite tid pillandet - men nu har jag kommit på att det är samma fenomen som med kameran. Jag måste koppla medan datorn är avslagen - och sen slå på - först då dyker den mobila enheten upp.

Johan Landström, ny ordförande. Östgöte men Lulebo sen rätt många år bakåt och oändliga (hoppas vi i alla fall) framåt. Han är motsatsen till vad bilden säger - nämligen energisk, klar och tydlig.

46461-197

Här är ytterligare 3 av det nya gardet: Christian Krekula, Thomas Olofsson och Eira Andersson. Thomas är ju trots sin relativa ungdom inte särskilt "ny" fast i styrelsen träder han in i en roll han nog inte haft sen möjligen FPU tiden - kassör!!
46461-198

Nu ska jag se lite skidor. Sen bär det av till Överkalix på årsmöte. Och förhoppningsvis får jag sällskap av barnbarnet Sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback