Och nu är jag tillbak på bild också

Nu har högra sidan börjat funka igen - undras om Thomas donat eller om det kommit av sig själv. Nu ska jag snart ta itu och skapa fler länka. Om jag nu inte glömt hur man gjorde. Den som vill ha sin länk på min blogg kan bara höra av er.

Nu går det tungt - ingenting vill jag tycka till eller skriva om. Har varit budgetutskott ända fram till klockan tre. Borde ju finnas massor att tycka till om - men lusten är som bortblåst.

Kan inte påstå att jag ser framemot att ha telefonsammanträde klockan 21.00. Frågan är hur jag ska hålla mig vaken till dess.

Det är något lurt - någon bacillaktigt som lurar på mig. Har haft en lätt huvudvärk hela dagen.

Jag återkommer när andan faller på igen.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Rolig blogg! Spännande med politiker som bloggar.

2007-03-06 @ 00:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback