Raka puckar

Skönt med hockey ikväll - raka puckar istället för det konstiga baktalar lir som Persson ägnat sig åt.
Så nu ska jag dra hem och se om jag hittar kanal 9. Den lär vara ny och då ska väl något uppdateras och det är inte min starka sida.

Men funkar det inte får jag väl ta gamla hederliga radion till heders.

Linköping - Färjestad. Där får det allt bli Linköping - solidaritet med Johan - då inget av lagen egentligen tillhör mina topp tre.

Svårare med HV - Modo. Solidaritet med Tobias säger ju HV förstås men ett norrlandshjärta klappar väl för MoDo? Och om lovar att inte skvallra det för Tobias har jag alltid tyckt HV 71 låter mer som en modell av en Huskvarna symaskin än ett hockylag. Sant faktiskt!

Raka spåret hem då. Möjligen kommer jag att senare i kväll avslöja hur dagen tillbringats. Lite större sjok idag än i går - lättare att komma ihåg. Men inga riktiga kioskvältare så förvänta er inget spännande. Blir bara en reflektion för min egen skull.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback