Ring klocka ring

Kom in in på bloggen i går kväll. Hade styrelsemöte med Luleås nya styrelse i går kväll. Fick nyårsaftons associationer - fast tvärtom.

Satt och njöt över den nya styrelsens sammansättning. Många nya, unga blandat med några lite äldre. Men mångskiftande erfaren av livet - både kvantitativt och kvalitativt.

Det som definitivt hållit mig kvar i politiken - och fått mig att stå ut gånger då det verkligen inte varit kul - är ju faktiskt det sociala nätverk - de kontakter med alla fantastiska människor som kommit och gått under året. Gått och kommit tillbak ibland. Ibland bara gjort korta inhopp men ändå satt avtryck.

Mitt där jag satt där och "ringde in" alla nya "klockor" kom jag att sakna de andra. - därav den mycket udda och konstiga liknelsen vid nyråsafton.  Els, Nisse. Marja, Gunder, Birgit, Bertil som lämnade vid årsmötet.


Och så blir jag hur sur som helst - inte ett enda foto kom jag ihåg att ta.


Kvällen citat stod Leif för: jag tar gärna stryk. Vilket låter mer som än läggmatch än "myårsfirande".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback