Tack för ikväll!

Tack allihop som var med på Månadsmötet ikväll. Nästa gång ska arbetsordningen också innefatta fotografering av några av er i alla fall.

Härliga diskussioner - och vi ska väl se om inte någon offrar sig och kommer med mig på hockey på lördag. I motsats till våran Thomas så är jag en motgångssupporter - vill vara med när vi slår till ur underläge. Fast jag tror Thomas avvaktar och ser om det står  1-1 så drar han nog med mig. Och erbjudandet står öppet - jag bjuder bara någon fixar biljetter - och helst inte så högt upp - jag är höjd rädd.

Inte för att jag tar hockey på så stort allvar som
Mårten Ström - men Johan påstod att publiken - den redan fåtaliga gick hem efter första perioden. Tänk om mina supporter gav upp så lätt - en dålig dag måste alla ha rätt till - även "lyxlirarna" som Mårten beskriver.

I alla fall ville jag bara tala om att jag kommit lyckligt hem - tänk att jag har "supporters" som bryr sig om det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback