Vad är en signerad Micke Renberg klubba?

Jag gillar Micke Renberg - utan att känna han. Men har låtr så reko i sina kommentarer efter matcherna. Raka puckar och inga dumma bortförklaringar. Känns som om det vore en man som kunde göra gott för klimatet i hockey i allmänhet och Luleå hockey i synnerhet även efter sin tid som elitspelare.

Det blev en parentes - som det så ofta blir när jag sätter fingrarna på tangetbordet - det rinner till hela tiden. Vad jag egentligen skulle säga - trots ovantstående - att vad är väl en av Micke Renberg signerad klubba mot ett strutsägg.

Just nu finns ett sånt i studion hos Radio Norrbotten. Jag har nog inget att byta till mig det med?

Jag får nog nöja mig med en brosch i strutsäggskal som jag fick från Florence när hon jobbade med biståndsarbete i Sydafrika.

Återkommer om en stund med "morgonekot".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback