Bakom rubrikerna

Usch vad tungt det var att motionera idag - det blev knappt ett springsteg. Skidkalsonger, dubbla skidundertröjor och vindtät träningsoverall - och ändå blev jag riktigt nedkyld och stel.

Fika men inget fönsterputs - istället har jag nu återvänt med en inhandlingslapp. Men jag tror det måste bli ett par fönster senare i eftermiddag då min kropp mjuknat till lite.

Inte alltid så kul det som döljer sig bakom
rubrikerna. Men att kunna köpa tjuvgods på nätet helt lagligt var faktiskt en positiv nyhet. Jag hade faktiskt hört om det på radion tidigare.

Roligt att det händer saker som ger "buset" en möjlighet att komma tillbak.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

På tal om bus!Tänk om vi tjejer här framöver skulle ta oss en förlängd weekend resa till exempelvis New York?

Julskyltningen där är inte fy skam och julklappar till tomtens säck finns det gott om ;o)

2007-05-17 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback