Bilder från kvällens rus!

Här kommer de - färska från trycket. Så värst mycket mer orkar jag inte. Men vilken hypertrevlig kväll. inte bara tjejerna jag hade med mig utan så många andra trevliga människor jag hejade på och pratade med. Till och med gamle skolkompisen Stig Selberg - som faktiskt bor i Sunderbyn - men som jag nog inte pratat med på 15 år. Jättekul!

Kvällens besvikelse var att landshövdingen inte var och mötte mig. Det gjorde han förra året. Fd länsrådet Hedström hälsade jag på - numera bergmästare eller är han till och med fd det också. Nä, det tror jag inte.

46461-276

Karin och Sofie. Karin skötte sig alldeles utmärkt som lagledare - hon fick förstås vänta lite onödigt länge på en del utav oss.


46461-277

Theresa som idogt vände bort sitt ansikte - Ylva la ner hela sin själ för att få henne att titta mot kameran. Och se hur hon fyrar av ett bländande leende - och Ylva fick plikta med bortvänt ansikte.

46461-278


Marie - kvällens snabbaste liberala kvinna.

46461-279


hela härliga gänget - fotogran Ylva - Mjärdell.

46461-280

Ja, det gäller att lägga in ordentligt med mat och chokladkaka - det vore ju synd att tappa något hekto.
Fotograf Karin Lundgren.

46461-281


Åsså kvällen sötaste lilla dam - vars namn jag inte vet. Men hon gjorde reklam för ett galleri på Stationsgatan.

Någonstans i bland alla matrester och gåvor vi fick finns ett kort med en mailadress dit jag lovat att skicka kortet. Det var två såna här söta damer och det hade förstås tänkt ta med kameran men glömt den. Så jag fick som engagemang som fotograf.


Sorry men jag orkar nog inte ge er något referat från dagens sammanträden. Åtminstone inte i ikväll. Nu ska jag försöka få lite kläder med mig och åka hem till Sunderbyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback