Dolda kameran?

Börjar tro att jag är utsatt för "dolda kameran". Ska studera mitt beteende vid konfrontation med bilar på fel ställe.

I går en gigantiskt stor lastbil nos mot nos med min lilla Jazz. och idag på trappen till Kulturens Hus stod denna något mindre gigantiska bil. Fast priset lär väl vara gigantiskt. "Parkeingen" måhända var en del av sponsringen för dagen?



46461-246

En fantastiskt bra dag för övrigt - med tanke på att jag förra året deltog i båda akterna - kan jag nog säga att valet av akt I troligen var rätt i år.

Tror att samtliga gruppledare valt Akt II - med galamiddagen - bortsett från Börje som jag träffade - som skulle delta både i ettan och tvåan.

Kanhända jag återkommer med någon kommentar om dagen när den fått smälta in.

Himla nöjd med den är jag då!!

Och nu sitter kusin Kerstin - som jag en slump plockade upp på Kungsgatan - och väntar på att få åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback