Inte betrodd

Nu är jag inte ens betrodd att kommentera min egen blogg - fick skriva några bokstäver för att intyga att jag inte var Spam. Jag skrev bokstäverna - hur de nu kan veta om jag är Spam eller inte för den skull.

Skulle kommentera en kommentar. Visst är det en otrolig värld vi lever i - utan större mankemang sitter Jens och Lotta nere i Nice på altanen och läser och kommenterar min blogg.

Men jag skulle egentligen bara gå in och konstatera att motion och extra ansträning lönar sig. Se på
centerns uppgång efter Stefans race i går - och Camillas förstås. Men jämförelsen haltar väl förstås - Nina racade ju i regnet och ändå gick det inte så bra i Sifon.

Kollat - fel om vänstern - det ökade faktiskt lite. Och det stärks ju av att jag inte såg en enda ledande sosse i leden - och de backade 3,4 % - teorin håller.

Apopå centerna hittar jag inte igen eran "löpare" - Marie-Anne (Björn) - visst stavar hon så?

Kommentarer
Postat av: Stefan Tornberg

Jodå. Hon kom på 73:e plats. Endast 16 minuster efter segraren. Bra jobbat, Marie-Anne!

Postat av: Stefan Tornberg

Jodå. Hon kom på 73:e plats. Endast 16 minuster efter segraren. Bra jobbat, Marie-Anne!

2007-05-20 @ 14:56:45
URL: http://stefantornberg.blogspot.com
Postat av: Stefan Tornberg

Dubbla besked! Så blir det når man inte orkar vänta.

2007-05-20 @ 14:57:27
URL: http://stefantornberg.blogspot.com
Postat av: Ylva Strutz

Yes, nu hittar jag henne också. Kanontid, Marie-Anne.

2007-05-20 @ 15:07:55
URL: http://strutz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback