Lars är outstanding

Jag har ju upplevt några partiledare jag. Och jag kan bara konstatera att Lars är outstanding när det gäller kunskap och kompetens. Och inte minst att han alltid återför oss till våra liberala rötter.

Fast svårt att förlåta honom att han tänkte "sälja" oss till ett så kallat "liberalt mittfält" - vi, c och kd!

Hur tänkte Du, Lars?

Men jag hoppas vid min gud att han verkligen får fortsätta som utbildningsminister - det här är verkligen  hans område.

Trevligt möte i kväll  - det blev Sverigebakelse - men det spelade ingen roll. Jättetrevligt på Café Symphonie. Härlig lokal och sån himla positiv ägare - Camilla.

Bakelserna tog slut - trodde faktiskt inte vi skulle bli fler än 40. Men Camilla fixade fram chokladbollar, mazariner och annat som huset kunde erbjuda.

Och så blir jag så tacksam - tänk som många fantastiska människor jag får möta varje gång vi har någon träff!

Nu måste jag kolla Aktuellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback