Men hallå - inte alls på tå

En norrbottning har blivit misshandlad nere i Norrköping. En deltagare vi mp:s kongress. Annika Eriksson uttalar sig i Expressen och våra nätttidningar har inte hakat på det alls.

Flickorna står i kö för att "spela dator" som de säger.¨

Så bara ett livstecken till föräldrar och gudföräldrar som är nere i Nice.

Så ska vi äta frukost och därefter åka till Leos Lekland - verkligen en höjdare.

Här nedan kommer förhoppningsvis en bild av två tappra centerpartister också. En bild som jag "tappade" i brådskan i går kväll.

Skulle gärna se en bild av hur de såg ut när det gick i mål. Jag och barnen var genomblöt bara genom att gå från parkeringen till målfållan.


46461-262

En legobyggande Sara

46461-263

En sovande Lisa

46461-264

Och dom tappra som jag verkligen hoppas fick något värmande både i sig och på sig efter loppet. Jag lovar att de inte såg ut så här  prydliga och torra då.

Vi får se om jag får låna min egen dator något mer idag - annars kommer jag nog att dyka upp på expen framåt sen eftermiddag kväll för fortsatt inläsning av budgethandlingar.

Kommentarer
Postat av: Jens

Ja vi är vakna och uppkopplade och sitter på altanen och äter frukost...
MVH Jens och Lotta

2007-05-20 @ 08:48:21
Postat av: Ylva

Barnen hälsar att det är fusk att ni sitter på ALTANEN och äter frukost. Dock ropar Lisa i bakgrunden - inte jag - det vill säga hon tycker inte det är fusk. Vad det nu betyder.

2007-05-20 @ 09:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback