"Millan" och fågelbord

Vem f-n är "Millan"? I väntan på lokaltidningarna har jag vispat runt på nättidningarna. Efter första turen hade rubriken "Millans revansch" etsats sig fast på näthinnan.

Nyfiken som jag är var jag tvungen att ta mig tillbaka. Bollen är rund - det var Milan.

Annars har jag fått en uppenbarelse på morgonen när jag tittade ut över altanen. Faktiskt kan jag nog snart skaffa fågelbord. När jag flyttade in här 98 var det katt i varje "holk" och jag hade ingen lust att skapa et skafferi till dom.

Men nu finns bara en innekatt och hon är troligen på väg härifrån och det är ytterst sällsynt att jag överhuvudtaget ser till någon katt i grannskapet.

För övrigt börjar mor och fars 4 dagars firande idag. Start med 60 årig bröllopsdag idag. Blommor levererades i går!


Nu är klockan kart över fem och inga tidningar än. Kan tro att det varit tryckpresshaveri?


Och nättidningarna ine uppdaterade. Det borde vara en service till läsarna att så sker tidigare. Det här rubbar ju alla mina morgoncirklar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback