Näms inte skjuta ned min "annons"

Vill ju inte skriva något nu egentligen för då förskjuts hela mitt experiment med annonsen om transportör ner. Men i alla fall kan jag meddela att akt I av budgetarbetet nu är avklarat. Inledning plus första förvaltningen och nämnden som var kultur.

Spännande att höra om utveckligen på Kulturens Hus. 170 000 besök på biblioteket på fyra månader. Mer än årsresultatet tidigare. Cirkus 1200 nya lånekort utfärdade. Riktigt roligt.

Barnbiblioteket största succén. Det förstår jag - mina barnbarn ska alltid en tur in där - fastän att de lånar på bokbussen hemma i Alvik.

Har deltagit i styrelsemötet på distans - det vill säga jag har suttit vägg i vägg och det har fått kalla på mig om jag behövts. Inte många rop där - vilket väl borde oroa mig.

Men det gör jag inte - säger som min namne Ylva vilket ynnest att få umgås med så duktiga och trevliga människor. Alla med sin specifika kunskaper och erfarenheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback