Renberg kittet

Nu är det bara Renberg och Luleå hockey för hela slanten. Renbergkittet som vi skulle säga vi som finns i skuggan av Stadsmaran.

Barnen får ett Legokit när det går i mål och själv fick jag ett tävlingkit när jag hämtade nummerlappen - en keps.

Och jag har köpt ett kit till mina brister - stödförband och stödstrumpor- Knämodellen av de senare visar sig vara mest verkningsfulla så nu ska här sovas i dessa.

Faktum är att när jag hämtade nummerlapparna så dök solen upp och sen mötte jag Stefan och Birgitta (Tornberg). Och när jag gick tillbak till bilen gjorde det inta alls ont i varje steg.

Och jag tror det håller i sig. Peppar, peppar!


PS/ vrister ska det vara ovan - kit till mina brister är inte uppfunnet än/DS


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Lycka till i morgon men var rädd om dig,finns bara en som du!
Natti natti /Ylva

2007-05-18 @ 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback