Såg inte vad jag gjorde

Benen var riktigt tunga och stumma idag. Nu har jag svurit på att jag måste ned 10 kg - fast i alla fall 7. Alltså fatta sen förra våren har jag alltså ungefär motsvarande 3-4 mjöspåsar som jag måste dra med mig runt. Inte undra att det går tungt!


Var nästan på väg att vända - men då tänkte jag att jag drar runt lite långsamt och njuter av tillvaron i solen. Stannade vid fågeldammen och fotade. Dock strålade solen så jag såg inte hur mycket jag zoomade in - och uppenbarligen så zoomade jag ut istället.


I går kväll fick jag för mig att det var konstigt med en måne på sommarhimlen. Så då fotade jag den också. Men märkligt så obetydlig den blir.


46461-267

Och så då måne över Sunderbyn

46461-268

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback