Snabba pengar!

Förbi hem innan resan till Kalix, Två försändelser i brevlådan. Två erbjudande om snabba pengar - snabba lån. Inte undra på att folk kan försätta sig i ohållbara ekonomiska situationer.

Fast jag kan ju undra varför jag blivit målgrupp nu? Är det något man kartlagt med mitt liv? Det är ju förmodligen lätt med alla spår vi lämnar efter oss med alla kort och annat.

Jag som dessutom avslöjar allt om mitt liv både via Sifo och bloggen!


Som sagt nu bär det av till Kalix - och som Berndt kommenterade på min blogg - blir man anmäld för att man säger Fjollträsk om Stockholm så är det väl inte värt att skämta om hur sakteligt Kalixborna pratar. En del av dem! Fast det är rätt charmigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback