Sommarkväll!

15 grader varmt ute klockan 21.30 - vad kan jag mer begära?

Sammanträdet klart; Jan Björklund, ordförande och partiledare, Anna Grönlund Krantz, 1: vice ordförande och Birgitta Ohlsson 2:e vice ordförande. En sammanfattning av länets nomineringar.

Jag är nöjd - så skulle jag också röstat om jag inte vara varit en simpel tjänstekvinna som inte fick rösta i det här sammanhanget.

Fast det är klart - jag hade nog helst velat göra en nostalgitripp med Peter Örn. Men även han satte sina spår i Norrbottens nominering. Styrelsen förordade enhälligt Jens till partistyrelsen - Jens som en gång i tiden - som 14-åring - värvades till folkpartiet av just Peter Örn.

Nu ska jag vila framför TV:n för att orka upp vanlig tid i morgon bitti. Vill gärna hinna träffa Erik på väg upp till Kiruna för möte med landstingsgruppen - eller grupperna. För de komma från öst och väst. Eller i alla fall är det landstingsgrupperna från Västernorrland, Jämtland, Västerbotten och Norrbotten som träffas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback