Sovmorgon

Var upp vid femtiden och smorde alla mina stela leder och punkter på kroppen. Tigerbalsam gör susen. Sen har jg legat till halvnio - hör och häpna. Men jag tror vila är bättre än träning idag.

Och det är faktiskt 16 grader på en termometer som garanterat inte nåtts av en enda solstråle.

Solstrålar är det annars väldans gott om. Harmas nästan att jag legat på länge - jag måste nämligen ägna ett antal timmar till att strukturera upp veckan på olika sätt.

Inser att det förutom Värrus, Apu och fullmäktige också är besök i Jokkmokk och Haparanda i veckan. Och Månadsmöte med budget.

Men Haparanda innebär väl ändå att jag kan få se IKEA på håll?

Nu snabba ryck med dusch om omklädnad.

Mycket som ska hinnas innan det är morsdagsmiddag klockan 17.00. Tur att vi sliter ut en generation i taget i vår släkt - den blir hos mor Marianne - även om jag kanske står för efterrätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback